SVE NA JEDNOM MJESTU.

Zivot mi se pretvara u pakao jer supruga ne moze da…

Zivot mi se pretvara u pakao jer moja supruga ne moze da ostane trudna i svaki dna zapocinje svadje oko toga.
Ja vise ne mogu da podnesem to brojanje jer me stalno vrijedja kako sam nesposoban a mozda nije problem u meni nego u njjoj.
Tako sam jedan dan dosao s posla ona naravno pocinje po starom i ja samo zadjem iz kuc ei odem u jedan par da prosetam,kada tamo vidim svoju bivsu djevojku koju godinama nisam vidio kako se igra sa svojim sinom.
A to dijete je moje i ja sam tada ispao najgora spodoba jer sam ih ostavio,davao sam joj pare da abortira jer nisam zelio dijete s njom al ona nije htjela.ž
Srce mi je zaigralo kada sma vidio to djecaka i prisao sam mu i pitao ga kako se zove,on je sutio i gledao me a ona je prisla uhvatila ga za ruku i rekla zove se David i otisli su.
Dala mu je moje ime,a mozda je ovo neka kazna od Boga jer nisam zeleo to dijete i sad ne mogu da imamm djecu.
izvor : ispovesti.com
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

Recent Posts

POČETNA