SVE NA JEDNOM MJESTU.

ŽENA MI SE LJUTI VEĆ 5 DANA, RIJEČI NEĆE DA PROGOVORI SA MNOM, MOŽDA SAM MALO KRIV, ALI SVE JE BILA SAMO ŠALA…

Žena mi se ljuti već 5 dana, riječi neće da progovori sa mnom, možda sam malo kriv, ali sve je bila samo šala.

Prije 5 dana nam je došla njena mama u posjetu i onako požalila se da je bolesna,

tačnije da ima visok pritisak, da se boji da neće umrijeti.

Inače sam šaljivdžija i pokušao sam da je razveselim i reko sam joj PUNICE VIDIŠ KROZ PROZOR

ONAJ POTOK PORED NAŠE KUĆE IDI DO NJEGA ŠTO ČEŠĆE DOK SI KOD NAS I MAŽI SE BLATOM IZ POTOKA.

Onako naivna pomilila je da znam neki lijek pa me upitala da li to pomaže, a ja sam joj kroz osmijeh rekao MA NIJE DA POMAŽE,

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

ALI POLAKO SE TREBAŠ NAVIKAVATI NA ZEMLJU.

Shvatila je to kao da ja želim da ona umre, samo se spakovala i otišla svojoj kući.

Pokušavao sam da objasnim supruzi da je to samo vic koji sam nedavno čuo i da nisam imao nikakve zle namjere,

ali džaba, ignoriše me, prolazi pored mene kao da ne postojim.

A stvarno je bila samo šala, možda malo neslana, ali šala… 😀

Izvor: hotgamecritics.blogspot.ba
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

Recent Posts

POČETNA