SVE NA JEDNOM MJESTU.

Komšinca, koja živi iznad mene, je poprilično glasna kada se “zabavlja” sa momkom. Meni to manje više..

Komšinca, koja živi iznad mene, je poprilično glasna kada se “zabavlja” sa momkom. Meni to manje više ne smeta, mogu staviti slušalice i da ne čujem. Ja razumijem da on i ona imaju potrebe, ali ako će već da tako nešto rade oko 1-2 ujutro, i to na radni dan, mislim da je red da budu makar malo tiši. Pogotovo podrazumijevajući da su nam zidovi užasno tanki, tako da mogu da čujem svaki njegov “ubod”.

Jutros sam je zatekao na stubištu, zamolio je da na minutu popričamo. Dok smo pričali trudio sam se da budem kulturan i diskretan, te sam joj dao do znanja da je stvarno preglasna, na što se ona samo osmjehnula i rekla da ona može i glasnije , ali sve zavisi od muškarca koji je s njom… Kada sam malo bolje shvatio ona mi se ponudila! Nije mi dugo trebalo da s njom dogovorim tačan termin kada joj momak nije tu , da joj ja pokažem kako će da vrišti…

Dogovorili smo da joj odem nakon 2 dana. Otišao sam , pokucao na vrata, ona mi je otvorila, ali je bila samo u ogrtaču. Meni je srce počelo da udara kao ludo. Kada smo ušli ona me odma zaskočila. nikad se nisam bolje osjecao!

Izvor:Ispovijesti.com
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

Recent Posts

POČETNA