SVE NA JEDNOM MJESTU.

MOJ COVJEK IMA BAS DOBAR POSAO I VELIKU PLATU PA JE TO JEDINI RAZLOG..

Moj covjek ima bas dobar posao i to je jedan od glavnih razloga zasto sam se udala za njega.

I prije par dana bila nam je 5 godisnjica brala i odlucio je da me odvede u jedan luksuzan restoran,kada smo tamo dosli vidjela sam ljubav svog zivota covjeka kojeg sam jako voljela ali je bio siromasan i nije imao novca.

Nisam mogla vjerovati otkud on ovdje i cijelo vrijeme sma ga gledala ispod oka,i napokon je ustao do toaleta i odmah sam otisla za njim.

Kada smo se sreli ja vam ne mogu opisati tu srecu nismo ni sekunde gubili poceli smo se ljubiti a on je u trenutku bio nap..en i otisli smo do kraja.

Nije trajalo dugo mozda tri minute ali je bilo prelijepo,razmijenili smo brojeve telefona i rekli da cemo se opet cuti a pri tome rekao mi je i da je postao poslovan i uspjesna covjek.

Pa eto mozda se sada razvedem od muza i udam za ljubav svog zivota.

izvor : ispovesti.com
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

Recent Posts

POČETNA