SVE NA JEDNOM MJESTU.

Cuo sam svoju suprugu kako preko bebifona…

Cuo sam svoju suprugu kako preko bebifona razgovara s nekim covjekom i govori mu o nekom pruzanju usluga,ali nisam dobro razumio o cmeu je rijec.

Ali je rekla vidimo s eu subotu,a ja sam u petak trebao ici za Njemacku.

Nista joj nisam govorio sve je bilo onako po planu ja se spakovao i kobajagi otisao a zapravo sam iznajmio sobu u hotelu i prespavao.

Drugo jutro sam dosao u stan u teriminu kada je ona zakazala njemu,i uhvatio sam je na kamari s drugim covjekom samo sam ih pogledao i nista nisam rekaouzeo sam svoju bebu njene stvari i otisao.

Poslije me ona zvala izvinajvala se i molila me da se vratim ali ja nisam htio.

Sada imam predivnu zenu u Becu s kojom zivim jedan miran i lijep porodicni zivot.

Moje dijete je prihvatila kao da je i njeno.

izvor : ispovesti.com
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

Recent Posts

POČETNA