SVE NA JEDNOM MJESTU.

S njim sam prosla sve, bukvalno sve, ne pretjerujem kad kazem sve, i ljubav i bolesti i ljubomoru i srecu i nesrecu i saobracajku i sahrane…

S njim sam prosla sve, bukvalno sve, ne pretjerujem kad kazem sve, i ljubav i bolesti i ljubomoru i srecu i nesrecu i saobracajku i sahrane i svadbe i raj i pakao, 10 godina zajedno, od moje petnaeste, da bi prije mjesec dana dosao na vrata naseg stana i rekao da je zaljubljen u drugu i da hoce da proba s njom, a ja sam vec smatrala da smo u braku, i ne samo da sam smatrala, tako smo se i ponasali i

govorili drugima i sve, nikad ni jedne sumnje da cemo se rastati. poznajem ga bolje nego ikog, znam da ce se vratiti, do tad se nadam da cu biti dovoljno jaka da ga posaljem tamo gdje mu je mjesto.

izvor:ispovjesti.com
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

Recent Posts

POČETNA