SVE NA JEDNOM MJESTU.

Na moj nagovor pozvali smo sestrisnu mog muza…

Na moj nagovor pozvali smo sestrisnu mog muza kod nas da studira,jer njeni roditelji nisu bili u najboljoj finansijkoj situaciji i nisu joj mogli placati stan da zivi.

Iako i nas dvoje zivimo u bas malom stanu ali smo je prihvatili pa makar i spavala s nama u krevetu.

I vec je godinu bila kod nas i zavrsila jednu godinu faxa,ali mi s eonda pocela cudno ponasati i ona i moj muz sve dok jendog trenutka dok ih nsiam uhvatila na kamari i kako mala uziva u org**mu.

Tada sam bila totoalno poludjela i izbacila sam je iz stana i od tada nemam nikakav kontkakt ni s njom ni sa njenom porodicom,a muzu sam nekako oprostila mada se i nas odonos poslije toga mnogo promijenio i nikada nece biti kao sto je prije bio.

Mala je ispala jako bezobrazna jos su govorili njeni roditelji kako sam je ja neduznu izbacila iz stana jer im ona nije smjela priznati sta je uradila i tek tada sam uvidjela da njenom bezobrazluku nema kraja.

Samo cekam kada ce me sta pitati da im ja sve ispricam.

izvor : ispovesti.com
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

Recent Posts

POČETNA