SVE NA JEDNOM MJESTU.

Svekrva mi zivi u inostranstvu i stalno vrsi pritisak…


vekrva mi zivi u inostranstvu i stalno vrsi pritisak na mene i muza kad cemo joj radjati unuke.

Non stop mi salje neki se*i ves kako bi izgeldala provokativnije i raspituje se o nase ljubavnom odnosu.

To me vec pocinje zivcirati jer ona ne mora da se mijesa u te stvari to je nasa privatna stvar.

Iako ja nigdje ne radim a moj muz radi u nekoj privatnoj firmi svaki dan od 7 do 7 i cesto je umoran,a ona samo kuka kako je njoj tamo tesko a ne zeli da se vrati ovamo gdje je kao nama lakse.

Jos nas nagovara da mi predjemo iz stana koji iznajmljujemo s njenim drugim sinom i snahom u kucu pa da tako stedimo novac,a u toj je kuci ionako ludnica i ona je iz nje pobjegla.

Ja sam rekla muzu ako ona ovako nastavi vrsiti pritisak na nas neka je on ucutka ili cu se ja razvesti ne mogu vise da je trpim.

izvor : ispovesti.com
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

Recent Posts

POČETNA