SVE NA JEDNOM MJESTU.

SKOČILA I OPSOVALA UŽIVO U EMISIJI: Marija poručila voditeljima: Vi niste NORMALNI!

Marija Šerifović šokirala je svoje fanove kada se pojavila u “Jutarnjem programu” kod Jovane Joksimoć i Srđana Predojevića, budući da ona ne voli da ustaje rano, ali nije “oprostila” voditeljima pa ih je i “napala” već na samom početku razgovora.
– Bilo je teško probuditi se. Ne pamtim kada sam bila gost u nekom jutarnje. Dobro zapamtite jutarnji program, to je to. Zauvijek ću tvrditi da vi niste normalni, zauvijek ćete vi tvrditi da ja nisam normalna – rekla je Šerifović, koja je legla u pola tri, pa joj je teško palo što je morala da ustane.
Kada su pričali o njenom koncertu, Jovana i Srđan su bili zainteresovani i da li je istina da je rekla Saši Popoviću da to takmičenje nije iznedrilo nijednu veliku zvijezdu. Marija je to potvrdila, a onda ju je Joksimovićeva upitala ko je po njenom mišljenju prava zvijezda.
– Nekoliko puta sam to rekla i dalje stojim iza toga da su jedine prave zvezde na ovim prostorima Lepa Brena i Zdravko Čolić, a svi mi ostali se koprcamo – odgovorila je Marija Jovani.
Koliko je Marija spontana i prirodna, govori i činjenica da je uživo čak i opsovala kada je štene Prva oborilo čaše, pa je pjevačica skočila i malo ga “vaspitala”.
 Je.em li ti – opsovala je instiktivno, a shvatila da je u programu uživo, a Jovana i Srđan su slatko nasmijali.
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Arhiva bloga

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

IZABERI MENE

Arhiva bloga

Recent Posts

POČETNA