SVE NA JEDNOM MJESTU.

Ispovest žene koju je silovao sinovljev prijatelj: Gledala sam ga kao svoje dete. Ne mogu ni da spavam, sve me boli

loading...
GLEDALA sam ga kao svoje dete. Primili smo ga u kuću kao da nam je rod najrođeniji. Ni slutila nisam da će ovako nešto da mi uradi – priča za “Novosti” Ljubica Urošević (62) iz Zemun Polja, koju je silovao porodični prijatelj R. V. (41). Dan nakon zločina, beogradska policija ga je uhapsila i on će uz krivičnu prijavu biti priveden nadležnom javnom tužiocu.
– Znamo se više od 20 godina, radio je i sa mojim pokojnim mužem, a poznavali smo mu i roditelje – kaže Ljubica. – Osećam se užasno, sramota me je. Ne mogu ni da spavam, sve me boli. Ali lakše mi je kad znam da je iza rešetaka.
Prema njenim rečima, kobne večeri Uroševići su slavili rođendan Ljubičine unuke. Među gostima je bio i R. V., koji je poslednjih sedam meseci živeo u njihovoj kući, otkako se rastao sa ženom.
– Veselili smo se do kasno uveče – priča Ljubica. – Ja sam otišla oko 23 sata da legnem. Usred noći me je probudio jak udarac u glavu, a pošto sam spavala na stomaku nisam videla čime me je udario. Ujutru me je pronašla snaja. Bila sam umazana krvlju, bez svesti i gola ispod pojasa. Polila me je vodom i tada sam došla sebi. On je tek tada pobegao iz kuće da ga ne bi zatekao moj sin. Krvavih ruku, ležao je go na krevetu pored.
Ljubičina porodica je odmah pozvala policiju i oni su posle nekoliko sati pronašli R. V. u centru Zemun Polja. Predrag, sin povređene žene, još ne može da veruje šta se odigralo između njegova četiri zida.
– Ne mogu da shvatim šta je uradio – kaže Predrag Urošević. – Ne znam da li je okidač previše alkohola ili to što je njegova bivša žena odvela dete u Bosnu tih dana. On je inače mnogo pio, ali nikada nije bio agresivan. Bio nam je kao član porodice.
TEŠKE POVREDE
ŽRTVA silovanja Ljubica Urošević kaže da joj je muž umro u julu prošle godine, a da je u avgustu imala moždani udar i infarkt.
– Nisam još ni došla sebi, a ovo mi se desi. Na lekovima sam, bole me ruke, grudi, imam i ogrebotine po 
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Arhiva bloga

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

IZABERI MENE

Arhiva bloga

Recent Posts

POČETNA