SVE NA JEDNOM MJESTU.

SAUDIJSKI PRINC POTROŠIO MILIJARDU I 250 MILIONA DOLARA NA SAMO TRI STVARI: Tek ćete se zaprepastiti kada vidite šta je u pitanju

audijski princ Mohammed bin Salman gostovao je u na CBS-u u emisiji 60 minuta.

Sa novinarkom je razgovorao o ženskim pravima, zatvaranju saudijskih prinčeva, ali o svom bogatstvu.



Princ Bin Salman je prošlog ljeta obećao da će žene moći da voze automobile u Saudijskoj Arabiji i to je obećanje ispunio.

princ1

“Žene su apsolutno ravnopravne s muškarcima. Svi smo mi ljudska bića i između nas nema nikakve razlike“, rekao je Bin Salman.

Bin Salman ne krije da je bogat i da voli trošiti svoje bogatstvo. U medijima se pojavila informacija kako je kupio jahtu za 500 miliona dolara, francuski dvorac za 300 miliona i sliku za 450 miliona dolara.

“Što se tiče mojih privatnih troškova – bogat sam, nisam siromašan. Nisam ni Gandhi ni Mandela”, rekao je Bin Salman.
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Arhiva bloga

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

IZABERI MENE

Arhiva bloga

Recent Posts

POČETNA