SVE NA JEDNOM MJESTU.

Svojoj bebi sam probušila obraz: Dok ne bude punoljetna, JA ĆU ODLUČIVATI o njenom tijelu!

Endina Vans je majka šestoro djece, ali i aktivistkinja protiv obrezivanja djece. Kako bi prenijela poruku javnosti, riješila je da na postavi sliku sa kontroverznom porukom.

– Napravila sam pirsing na obrazu svom djetetu. Znam da će ga obožavati kad poraste i, a ako joj se ne svidi, uvijek može ga skinuti. Ona je MOJE DIJETE i raditi ću sa njom šta ja hoću.



Ja odlučujem u njeno ime dok ne napuni 18 godina. Ako sam je napravila, to znači da je i posjedujem. Ne treba mi dozvola da sa njenim tijelom radim šta hoću. Moje dijete, i nemate pravo da osuđujete jer svi biramo kako ćemo da odgajati svoju djecu – poručila je ona.

Pirsing je, bio lažan, a za cilj je imala da bocne roditelje koji opravdavaju obrezivanje dječaka.
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Arhiva bloga

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

IZABERI MENE

Arhiva bloga

Recent Posts

POČETNA