SVE NA JEDNOM MJESTU.

ON-LINE PREPUCAVANJE: Turska pjevačica optužila Karleušu da je kopira

Jelena Karleuša je ove subote gostovala na spektaklularnom koncertu Dare Bubamare. Njen izgled je sve ostavio bez daha, a turska pjevačica Damet Akalin ju je otužila da je inspiraciju našala u njoj.

Naime, Karleuša je ponovo postala tema turskih medija nakon što je Damet objavila fotografiju na Insta Story-ju gdje je uporedila svoju fotku sa fotkom Karleuše koja je nastala na Darinom koncertu. Očigledno je da pjevačice imaju istu frizuru, pa ju je Damet optužila da je kopira, uz kratak kometar:

-Ja sam to nosila prije deset godina.



Vrlo brzo se oglasila i sama Jelena, koja je objavila naslovnu fotografiju njenog albuma „Veštice vile“ iz 1997, pa napisala:

-Srećo, ja sam to uradila još prije nego što si ti rođena, kratko i jasno je napisala Karleuša.



Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Arhiva bloga

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

IZABERI MENE

Arhiva bloga

Recent Posts

POČETNA