SVE NA JEDNOM MJESTU.

SINOĆ SE NEKAD POSLIJE PONOĆI PROBUDIM, I VIDIM MUŽ NIJE PORED MENE, ALI ČUJEM KAKO…

Sinoć sam senekad probudila poslije ponoći i vidim da mi nema muža u krevetu. Uplašila sam se da mu se nije nešto loše desilo, ustanem, krenem da ga tražim kad iz kupatila čujem muža kako tiho razgovara s nekim na telefon. Bilo mi je čudno u to doba da ima sa kime razgovarati.

Približim se vratima i čujem kako nekoga ubjeđuje da će uskoro da me ostavi, da me šutne. Takođe je rekao da će naći načina da ode prespavati kod te osobe večeras. Vratila sam se u krevet, ubrzo je i on došao.
Ništa mu nisam govorila, pravila sam se da spavam. Kada sam osjetila da je on zaspao uzela sam njegov mobitel da vidim sa kime je to razgvarao i tek tada je za mene uslijedo nevjerovatan šok, šok zbog kojeg se evo dva sata sva tresem i ne mogu da vjerujem da je spreman za ovako nešto.

Razgovaro je sa mojom sestrom od tetke, klinka koja je tek prije mjesec dana napunila 18 godina. Ne mogu da vjerujem, svašta mi kroz glavu prolazi.

Ne bi me čudilo da je vjerovatno bio sa njom i dok je bila maloljetna. Nas dvoje, odnosno muž i ja imamo po 36 godine.

ODVRATNO!

Kćerka nam je samo 3 godine mlađa od te djevojke. Ne znam šta da radim, pa može otac da joj bude, kako ga nije sramota, pa za koga sam se ja to udala, i kome sam šta skrivila…
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Arhiva bloga

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

IZABERI MENE

Arhiva bloga

Recent Posts

POČETNA