SVE NA JEDNOM MJESTU.

ISPOVEST: Imam 20 godina i u vezi sam sa duplo starijim muškarcem koji je oženjen i ima troje djece…

Imam 20 godina i u vezi sam sa duplo starijim muškarcem koji je oženjen i ima troje djece. Viđamo se duže od godinu dana i baš nam je dobro. Nije mi problem što je oženjen, a i obećao mi je da će da se razvede, jer za njega samo ja postojim i niti jedna druga. Međutim evo već 3 dana se ljuti na mene, a ništa nisam kriva. Prošle sedmice sam čačkala po fejzbuku, gledala njegove slike i sasvim slučajno poslala zahtjev za prijateljstvo njegovoj supruzi. Majke mi nisam znala da sam poslala zahtjev, a kada me je pihvatila već je bilo kasno, obzirom da mom profilu postoji par slika sa njenim mužom. Slike su takve da se ne vidi ko je, ali ko ga zna vrlo lako može da prepozna po tetovažama, odjeći, stavu… Naravno prepoznala ga je i od tada se on ljuti na mene, jer misli da sam namjerno to uradila da mu razorim brak. Ne boli me toliko što mi ne vjeruje, 
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Arhiva bloga

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

IZABERI MENE

Arhiva bloga

Recent Posts

POČETNA