SVE NA JEDNOM MJESTU.

ISPOVEST: Imam svekrvu koja zivi u inostranstvu i koja vrsi pritisak da radjam decu, zena hoce da me pretvori u neku masinu za pravljenje dece…

Imam svekrvu koja zivi u inostranstvu i koja vrsi pritisak da radjam decu, zena hoce da me pretvori u neku masinu za pravljenje dece, stalno mi salje se*si ves i ispituje o nasem odnosu, iako ja ne radim, a muz radi skoro svaki dan od 8 do 6-7. Ona stalno kuka kako je njoj tesko, a ne vraca se ovde gde je ,,lakse”. Volim svog muza, ali ako se ovo ne sredi mislim da cu traziti razvod. Razumem da ona zeli da ima unuke, Loading… ali nisam ja neka masina za pravljenje dece… Imam osecanja i interesovanja isto kao ona. Takodje nas ubedjuje da predjemo da zivimo u kucu sa njenim muzem i cerkom jer ce nama biti tamo bolje nego privatno da iznajmljujemo stan. Toliko je dobro u toj kuci da je ona pobegla cak u drugu drzavu. Ne mogu vise, ne mogu da trpim da neko ko prilicno lagodno zivi ,,zna” sta je za mene bolje.
Share:

Nema komentara:

Objavi komentar

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Istaknuti post

PIROŠKE SA SIROM! JEDNOM KOLEGICA OVO DONIJELA NA POSAO MI I MRVICE POJELI!

Ovo je recept kolegice sa posla. SASTOJCI Tijesto 1 kg brašna za dizana tijesta 1 kom svježi kvasac 1 žlica velika ravno soli ...

Pages - Menu

POPULARNI POSTOVI

f

Recent Posts

POČETNA